پنجشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۳ |۲۹ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Oct 3, 2024
کر

حوزه/ در پی تأیید کاخ سفید مبنی بر کشته‌شدن کامل جواد، شهروند آمریکایی ساکن لبنان، شورای روابط آمریکایی-اسلامی با همدست خواندن دولت بایدن در جنایات صهیونیست‌ها، طی بیانیه‌ای به‌شدت دولت وی را محکوم کرد.

به‌گزارش گروه ترجمۀ خبرگزاری حوزه، پس از آنکه کامل جواد، شهروند آمریکایی ، در حملات هوایی رژیم صهیونیستی به لبنان جان باخت، شورای روابط آمریکایی-اسلامی به‌شدت نسبت به اعضای سیاست خارجی بایدن و خود وی انتقاد کرد.

در بیانیۀ این شورا آمده است: تنها سیاست و نژادپرستی می‌تواند دلیل طرح منزجرکنندۀ بی‌تفاوتی دولت بایدن در قبال آمریکایی‌های رنگین‌پوست کشته‌شده توسط اسرائیل (از شیرین ابوعاقلۀ خبرنگار گرفته تا عایشه نور ازگی ایگی تا کامل جواد) باشد.

شورای روابط آمریکایی-اسلامی تأکید کرد: هر یک از اعضای گروه سیاست خارجی دولت بایدن باید از خود خجالت بکشد که امکان جنایات جنگی اسرائیل علیه شهروندان آمریکایی و غیرنظامیان بی‌شماری دیگر را فراهم کرده است؛ ما انتظار نداریم که این دولت کم‌توان و همدست مجرم کاری برای پاسخگویی قاتلان کمال انجام دهد و از آنها ناامید شده‌ایم که بخواهیم با مسلمانان آمریکایی کشته‌شده در خارج از کشور مانند انسان‌هایی که شایستۀ حمایت آمریکا هستند رفتار کنند.

گفتنی است دیروز، چهارشنبه، کاخ سفید جان باختن یک شهروند دیگر آمریکایی، به‌نام کامل جواد، در پی حملات صهیونیست‌ها به لبنان را تأیید کرد و آن را یک تراژدی توصیف کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha